Kõnekeskuse, klienditeeninduse ja automaatvastaja tekstide salvestamine

Automaatvastaja või interaktiivne häälkõne (IVR) on professionaalne lahendus muutmaks teie ettevõtte klienditeenindust tõhusamaks ja kliendisõbralikumaks. Häälkõnede lahendused võimaldavad teil edastada klientidele infot, vastata küsimustele ja pakkuda automatiseeritud teenuseid. 

Häälepangas üle 300 häälenäidise

Üle 300 eesti- ja venekeelse häälenäidise hulgastleiame iga töö jaoks sobivaima hääle. Lisaks omame häälepanka ka inglise, soome, rootsi, läti ja leedu keelsetest lugejatest. 

Mõnined häälenäidiseid meie häälepangast:

 Tekstisalvestuse hind algab 180€ +KM ja sisaldab:

  • Teksti salvestamine ühes keeles (eesti või vene keele)
  • Tekstide kogupikkus kuni 80 sõna ehk kuni umbes 40 sekundit
  • Teksti lugejaks professionaalne mees- või naishääl
  • Võimalus kasutada teie olemasolevat muusikat
Tekstide väljatöötamisel saab kasutada ka copywriterite abi, kes teie mõtted ja soovitud info suupäraseks ja hõlpsasti jälgitavaks kirjutavad. Võta meiega ühendust, et koos leida teile parim lahendus!

Koos leiame sinu ettevõttele sobivad lahendused

Sarina Wennerqvist
Telefon +372 50 76 156
Email sarina@flink.ee